UFO's en een game met verhoging

Ik voel allemaal slechte voortekenen: keelpijn, beetje misselijk, hoofdpijn, loopneus, lichte verhoging. De conclusie: ik ben ziek aan het worden.

Het begon vrijdag al met een algeheel brak gevoel, maar sinds gisteren begint het pas echt vervelend te worden. Maar wat pas echt irritant is, is dat is me behoorlijk belabberd voel en daarom met lichte tegenzin naar het werk kom (niet door het werk, mijn werk is leuk, maar vooral door de treinreis en het laat thuiskomen), maar ik voel me niet ziek genoeg om vrij te vragen...

Vandaar dat ik vandaag met verhoging (koorts mag je het nog niet noemen, vind ik) op de redactie zat.

Gelukkig had ik een paar hele leuke verhalen die ik kon schrijven vandaag, dus was de dag alles behalve verloren. Het eerste interessante verhaal ging over een computerspel van Sony dat terug is gehaald vanwege koran-teksten die te horen zouden zijn in de achtergrondmuziek.

Eigenlijk was dat oud nieuws, maar omdat vandaag bleek dat er op internet een levendige handel op internet was ontstaan in de 'foute' versie van het spel was het toch een leuk verhaal.

Het leukste was het bericht over de UFO's. De Britse defensie geeft namelijk stapsgewijs documenten over UFO-meldingen vrij. Vandaag zijn negentien van die documenten op het internet gezet.

Voor dit artikel ben ik echt in de stof gedoken en ik kwam erachter dat één van de meldingen op Nederlands grondgebied had plaatsgevonden. Dat gaf wel extra sjeu aan het verhaal, vond ik. Al met al was het toch wel echt een leuke dag dus, ondanks de algehele malaise...

0 reacties:

Een reactie posten