Het is zover. Ik zit in de trein onderweg naar huis en mijn laatste dag bij NOS Headlines zit er alweer op. Gek genoeg was het een hele normale donderdag. Ik was het zelfs even vergeten dat het (in ieder geval voorlopig) de laatste donderdag was die ik als samensteller van NOS Headlines Video zou doorbrengen. Ik ga het missen.

Gelukkig ben ik nog niet helemaal weg, woensdag is er nog een afscheidsborrel (eigenlijk voor meerdere vertrekkende stagiaires, maar omdat ik ook vertrek lift ik even mee op hun borrel..) en vrijdag de 13e (gelukkig geloof ik niet in dat soort onzin) ga ik naar een middelbare school in het kader van het project News On Tour om in Almere het goede woord over de NOS onder de leerlingen te verspreiden en een workshop te geven. Ik ben echt heel benieuwd want het lijkt me ontzettend leuk!

Maar eerst ga ik van de gedwongen relatieve rust (lees: halve werkloosheid) genieten. Kan ik eindelijk mijn structurele slaaptekort een beetje wegslapen... ;-)

--
Verzonden vanaf mijn mobiele apparaat

0 reacties:

Een reactie posten