Filmende leerlingen

Het is weer een tijdje geleden dus is het tijd voor een update! Ten eerste heb ik de blijde mededeling dat ik afgelopen weekend kon vieren dat ik drie jaar samen bent met mijn vriendin. Daarmee is het officieel de langste relatie uit mijn leven tot nu toe! En om met de worden van mijn moeder te spreken: mogen er nog drie keer drie keer keer drie keer drie volgen... ;-)

Op het professionele vlak ben ik in de tussentijd een paar keer op pad geweest voor Omroep Brabant. Afgelopen week ben ik dinsdag naar opname geweest van een film van de leerlingen van het Berkenhofcollege in Breda. Het resultaat is hier te beluisteren.





Donderdag ben ik ook naar een chocolatier gegaan om de voorbereidingen op pasen te verslaan. Helaas heeft de internetredactie van Omroep Brabant verzuimd om het item online te zetten, dus kan ik het resultaat nog even niet laten horen. Misschien volgt dat later nog...

Vanavond ga ik weer aan de slag bij de NOS, internet-berichten online gooien. Gelukkig voor de radioverslaggevers van de NOS worden alle items daar wel online gezet... ;-)

0 reacties:

Een reactie posten