Update VOG-aanvraag: mission accomplished (?)

Goed nieuws: ik hang zojuist de telefoon op na een gesprek met het Centraal Orgaan Verklaring Omtrent het Gedrag (COVOG), een onderdeel van het Ministerie van Justitie, en ik kan iemand blij gaan maken!

De aanvraag is verwerkt, de spoedaanvraag is goedgekeurd, de screening heeft plaatsgevonden, de Verklaring Omtrent Gedrag is verleend en het document is nu onderweg richting Curaçao. Succes op alle fronten dus!

Het enige wat nu nog roet in het eten zou kunnen gooien is het bureau Vreemdelingenzaken op Curaçao, aangezien er niemand is geweest die mij heeft kunnen vertellen welke Functiegebieden aangevinkt moest worden. Maar ik kan me niet voorstellen daar nog problemen over ontstaan, aangezien ze het bij het bureau Vreemdelingenzaken op Curaçao ook allemaal nog niet precies weten.

Voor mensen die hetzelfde probleem hebben wat het aanvragen van een VOG heb ik hier wat handige links:

- De letterlijke tekst van de landsverordening over toelating en uitzetting van Curaçao, waarbij vooral punt drie belangrijk is.
- Het nieuwe formulier voor het aanvragen van een VOG waarvan B1, 2 en 3 belangrijk zijn om goed naar te kijken.

0 reacties:

Een reactie posten