Ik ga naar NOS Headlines

17:47, Ma 13-10-2008

Goed nieuws: mijn aanstelling bij NOS Headlines is definitief. Ik ga over ongeveer een maand twee dagen per week leiding geven aan de videoredactie van Headlines.

Ik ben er echt superblij mee. Tegelijk is het ook best spannend, want het is een heel andere verantwoordelijkheid dan die van een redacteur/verslaggever. Ik denk dat het een hele leerzame periode voor mij gaat worden, die heel goed zal zijn voor mijn groei als journalist.

Verder heb ik nog wat meer goed nieuws: ik heb de blog wat bijgewerkt. Zo is er nu onder meer een pagina waarop mijn cv staat en ik de rubriek 'Video uitgelicht' toegevoegd. Daarin komt telkens een video te staan die ik even in het spreekwoordelijke zonnetje je zetten.

Op dit moment staat er een video in die ik een maand geleden maakte voor de NOS Journaal pagina over een enorme mechanische spin.



Ik vond het zelf een heel leuk filmpje om te maken en het was die week het best gelezen bericht. Hoe vaak ik deze nieuwe rubriek ga verversen weet ik nog niet, maar ik verwacht dat het tussen de één keer per week en één keer per maand in zal liggen. Ik heb immers nog andere dingen te doen dan het bijhouden van deze blog ;-).

2 reacties:

At 14 oktober 2008 om 17:20 marloes said...

proficiat
heel goed dat je dit kan gaan doen naast je digideskwerk

 
At 15 oktober 2008 om 09:38 Jannes Goedbloed said...

Het valt wel mee, het meeste schrijfwerk doe ik in de trein met mijn mobiele telefoon. Op dit moment moet ik nog thuis mijn laptop gebruiken om het op internet te zetten, maar één dezer dagen heb ik mobiel internet en dan kan ik het gelijk op mijn blog zetten als het in de trein geschreven heb.

 

Een reactie posten