Quickfix update

Het ziet er op het moment trouwens niet naar uit dat er veel met mijn voorstel voor de Quickfix gedaan gaat worden. Ik heb de nieuwe versie van het concept gezien en er is inderdaad een beetje meer beeld bij gekomen, maar dat is nog steeds vrij summier.

Ik ben bang dat we niet veel vooruitgang gaan boeken met deze tijdelijke website. Ik ben alleen ook bang dat deze tijdelijke oplossing uiteindelijk helemaal niet zo tijdelijk blijkt te zijn.

Op dit moment wordt gezegd dat er over een jaar een nieuwe site komt, maar ik ben bang dat het wel eens iets langer zou kunnen duren.. En de ideeën die ik heb geopperd voor die nieuwe website, die nu nog vernieuwend zijn, zullen tegen die tijd waarschijnlijk al oud nieuws zijn geworden.

Maar misschien kunnen we nog wel de koploper zijn met UGC. Helaas worden ook daar de vernieuwingen telkens maar uitgesteld. We zijn bezig met de het opzetten van de MeonTV-tool. Dat is software waarmee via internet foto's en video's makkelijk doorgestuurd kunnen worden naar de redactie, ook via mobiel internet.

Met deze software-tool kunnen we zelfs iemand met internet op zijn of haar mobiel live in de uitzending halen, op de website, op het digitale themakanaal Journaal 24 of op televisie.

Zoals ik al zei gaat het erg traag. Het had eigenlijk meer dan een maand geleden klaar moeten zijn, maar ik wacht nog steeds..

0 reacties:

Een reactie posten