Snipperdesnip

Ik voel me iedere dag steeds verkoudener worden. Gelukkig houden mijn vriendjes neusspray en paracetamol me op de been...

Voor wie het zich afvraagt, het onderzoek van de NOS naar de beleving van, de mening over en de aanpak van overlast door probleemgroepen was inderdaad de reden waarom ik gisteren een uur langer door had gewerkt.

Mede dankzij de vlijtigheid van deze bezige bij en werkmier stonden de antwoorden van de gemeenten op de vragen van de NOS vanochtend vroeg op het internet. Het heeft vandaag de hele dag bovenaan de voorpagina gestaan.

Omdat ik ziek, brak en moe ben moeten jullie het voor de rest met steekwoorden doen: Grieks meer is een sigaar, Fortis-bonussen, moeder hoofdverdachte: mijn zoon heeft bekend, beurzen rood, drie juweliers beroofd, VVD zegt nee, Mexicaanse drugsbaron gepakt, en nog wat andere berichten.

Zo, nu ga ik de komende uren mijn ogen sluiten in de trein.

En dat ziet er zo uit:

0 reacties:

Een reactie posten