Stijgende lijn

Ja, er zit wel een stijgende lijn in. In mijn lichaamstemperatuur wel te verstaan. De hele week was al kwakkelen, maar vandaag had ik het zwaar. Hoofdpijn, snotteren, misselijk. Ik was dan ook best blij dat dit een relatief rustig dagje was wat nieuws betreft.

Wel nog een leuk weetje: morgen voor het eerst de clip van het nummer waarin wijlen Herman Brood staat te rappen met de Tilburgse rapper Mc Drama vertoond op televisie. De eerste rechten gaan naar De Wereld Draait Door, maar zodra zij het hebben uitgezonden, zetten wij het ook op de site. Dat heb ik net geregeld.

Het is ook een leuk onderwerp voor NOS Headlines, dus ik kon hier gelijk goede sier mee maken bij mijn nieuwe collega's. Jammer genoeg miste ik door al dat geregel wel mijn trein.

Het is echt heel fijn om op een lege maag (ik was te misselijk om mijn lunch naar binnen te kunnen werken) te gaan rennen terwijl je je al zo belabberd voelt en dan vervolgens alsnog je trein te missen...

Dat wordt vanavond vroeg naar bed.

0 reacties:

Een reactie posten