Update over belangenverstrengelingen

17:18, Vr 03-10-2008

Ik heb vandaag nog even toestemming gevraagd om te posten over de collega waar ik eerder een bericht over plaatste. Die collega die verslaggever wordt in Den Haag, wiens vader tot voor kort de persvoorlichter was van een belangrijke politicus.

Hij heeft toestemming gegeven, dus kan ik het volledige bericht op mijn blog zetten, zoals ik hem al in mijn telefoon had gezet.

Gisteren heb ik ook toestemming gevraagd om over de quickfix te schrijven en het mag, zolang ik hem maar niet op mijn blog daadwerkelijk laat zien.

Ook over de quickfix heb ik de oudere berichten aangepast naar de versie die ik in mijn telefoon heb staan, anders staat het misschien een beetje raar als eerdere berichten zonder uitleg gewijzigd zijn.

0 reacties:

Een reactie posten