Een mammoetskelet en wietbossen

17:02, Vr 03-10-2008

Vandaag was weer een druk dagje. Er was een normale bezetting, maar aangezien er iedere vrijdag ook een nieuwsquiz in elkaar gedraaid moet worden is de normale bezetting eigenlijk niet genoeg.

De nieuwsquiz werd op mijn bureau gelegd en ik heb hem dit keer een beetje makkelijker gemaakt naar aanleiding van de kritiek van vorige keer.

Verder heb ik twee dingen gemonteerd, een korte newsflash over een enorme wietplantage die de Spaanse politie heeft opgerold.



Verder heb ik ruw materiaal van het jeugdjournaal gemonteerd tot een item van twee minuten.



En ik heb natuurlijk nog een paar berichten geschreven. Ik zou vandaag ook nog mijn UGC-plannen gaan bespreken, maar daar had ik geen tijd voor met alle dingen die ik vandaag te doen had.

Nu is de afspraak verplaatst naar maandag. Ik ben heel erg benieuwd naar de reactie die ik krijg. Maar eerst ga ik even weekend houden.

0 reacties:

Een reactie posten