Bitterballen en rode pepers: de afscheidsborrel

Mogelijk betrad ik zojuist voor de laatste keer 'de Peperbus', het gebouw waar 3FM en NOS Headlines gevestigd zijn. De eindredacteur van de Digidesk was zo lief om me een uurtje de tijd te geven om tijdens mijn late dienst naar de Headlines afscheidsborrel te gaan.

De bitterballen waren lekker en ook die ene rode peper die in bijzijn van Ardi gedeeltelijk oppeuzelde smaakte lekker (ik at alleen het puntje, daar zitten geen pitjes in en dat is dus niet zo scherp). Helaas moest ik de alcoholische versnaperingen aan mijn neus voorbij laten gaan omdat ik zo nog met de auto terug naar Tilburg ga rijden. Bovendien zou de eindredacteur van de Digidesk niet erg blij met mij zijn als ik met een zatte kop achter mijn bureau zou zitten.



Met een steek in mijn hart verliet ik de lustig borrelende Headliners en ex-Headliners die al kletsend, drinkend en knabbelend afscheid van de afzwaaiende stagiairs en mijzelf namen. De lege stoel van de samensteller lonkte naar mij in het voorbijgaan, maar ik ben bang dat die zetel in ieder geval de komende tijd niet meer zal bezetten.



Intussen ben ik weer aan het werk bij de Digidesk, ik heb net een verhaal over modeltreinen getikt, en mijn tijd bij Headlines is nu definitief afgelopen. Maar zoals Harm Edens bij Dit was het nieuws altijd zegt: gelukkig hebben we de foto's nog.

0 reacties:

Een reactie posten